16.3 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Τι κάνει τελικά το PC;

Microsoft, Lenovo, Intel, HP και Dell ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να θυμίσουν στους καταναλωτές τι εστί PC και κυρίως πόσο πιο παραγωγικούς μπορεί να μας κάνει. Οι πέντε εμβληματικές εταιρείες τεχνολογίας ξεκινούν από σήμερα, 19 Οκτωβρίου, μια νέα καμπάνια για να δώσουν στα PCs λίγο από τη χαμένη λάμψη τους, στην εποχή του mobility.

 

H καμπάνια με τον τίτλο ‘PC does whaaat?’ φέρει τη υπογραφή και των πέντε εταιρειών που έχουν παραπάνω από… πέντε λόγους αν ενδιαφέρονται για την αγορά των PCs. Καθώς, λοιπόν, οι πωλήσεις εξακολουθούν την πτωτική τους πορεία, οι πέντε εταιρείες θέλουν να τονίσουν ότι υπάρχει ζωή και πέρα από τα tablets και τα smartphones.

 

Δεν πρόκειται για μια ενέργεια που επικεντρώνεται στο desktop περιβάλλον, αφού πλέον είναι κατανοητό ότι το mobility έχει κατακτήσει τους καταναλωτές και δεν υπάρχει γυρισμός. Έτσι η καμπάνια δίνει έμφαση στον συγκερασμό φορητότητας και ισχύος που προσφέρουν οι σύγχρονοι υπολογιστές καθώς και στο γεγονός ότι μπορούν να αλλάζουν μορφές και λειτουργίες, ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη.

 

Οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι η παγκόσμια αγορά PCs θα σταθεροποιηθεί μέσα στο 2016 ενώ η όποια ανάκαμψη δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2017. Ωστόσο μετά από χρόνια πτωτικής πορείας η αγορά είναι εύθραυστη και θα χρειαστεί κάθε προσπάθεια εκ μέρους των βασικών vendors προκειμένου να ξαναδούν το χρώμα του χρήματος από τις πωλήσεις PCs.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Η Data Communication στη 10η Horeca

Kitriniaris

Endeavor – Microsoft: Ισχύς εν τη ενώσει προς όφελος των επιχειρήσεων

Kitriniaris

Φορητότητα και επιδόσεις με τα νέα AORUS και AERO laptops της Gigabyte

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα