22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Σταθερό το πρώτο τρίμηνο για τη Lenovo

Παρά τις αντίξοες συνθήκες στην αγορά, η Lenovo κατάφερε να αυξήσει τα κέρδη της, διατηρώντας έτσι μια σταθερή πορεία προς τον μετασχηματισμό της σε μια υψηλής ανάπτυξης «Device + Cloud» εταιρεία.

 

Το πρώτο οικονομικό τρίμηνο της Lenovo Group ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016 με τα αποτελέσματα να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του τριμήνου ανήλθαν σε $10,1 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 6% από έτος σε έτος (ή μείωση της τάξης του 4% σε σταθερό νόμισμα). Εάν το δούμε από τρίμηνο σε τρίμηνο, η παραπάνω κατάσταση αντιπροσωπεύει αύξηση της τάξης του 10%. Τα κέρδη προ φόρων για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 297% από έτος σε έτος και ανέρχονται σε $206 εκατομμύρια. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε $173 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 64% από έτος σε έτος.

 

Όπως άλλωστε τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lenovo, Yuanqing Yang, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οικονομικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου σημειώθηκαν σε μία περίοδο όπου οι βασικές αγορές είδαν είτε αργή ανάπτυξη, είτε και πτώση της βιομηχανίας, από έτος σε έτος: πιο συγκεκριμένα η αγορά των PC σημείωσε μείωση 4,1%, η αγορά των tablet έπεσε κατά 11,1%, ενώ ο κλάδος των server παρέμεινε ουσιαστικά σταθερός, ενώ η αγορά των smartphone αυξήθηκε κατά 0,7%.

Αν και η Lenovo είδε μείωση των εσόδων, κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τα κέρδη από έτος σε έτος, κάτι που αποδίδεται στην αποτελεσματική υλοποίηση σημαντικών στρατηγικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων και της κυκλοφορίας νέων προϊόντων στην αγορά.

Επίσης, ο κ. Yang σημείωσε ότι η αγορά των PC συνεχίζει και αποφέρει σημαντικά κέρδη, ενώ και ο τομέας των smartphone σταθεροποιήθηκε, σε σύγκριση με το τελευταίο τρίμηνο. Για αυτό το λόγο, η Lenovo θα εστιάσει σε τομείς που παρουσιάζουν υψηλή ανάπτυξη, με παράλληλη ενίσχυση και ενοποίηση του κλάδου. Ειδικά για τον τομέα των smartphone, η ανάπτυξη και η μεταστροφή για τη Lenovo θα επέλθει αφενός με την κυκλοφορία νέων προϊόντων και αφετέρου με παράλληλη στροφή στα υψηλότερα τμήματα της αγοράς.

Τέλος, σε ότι αφορά τα data center, η τεχνολογία hyper converged θα συνεχιστεί και θα επεκταθεί με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας στον τομέα των hyper scale.

 

Μεγέθη ανά κλάδο

Για 13ο συνεχόμενο τρίμηνο, η Lenovo παραμένει στην πρώτη θέση της αγοράς PC διεθνώς με 13,2 εκατομμύρια τεμάχια για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο του έτους. Επίσης, ο χώρος των tablets ήταν κερδοφόρος παρουσιάζοντας διψήφια αύξηση σε σχέση με την αγορά. Ο κλάδος των PC και tablets υπάγονται στο PC και Smart Device Business Group (PCSD).

Στο χώρο των smartphones (Mobile Business Group – MBG) όπου περιλαμβάνονται προϊόντα με το brand της Lenovo, αλλά και οι συσκευές της Motorola, οι πωλήσεις του τριμήνου ανήλθαν σε $1,7 δισεκατομμύρια, σημειώνοντας μείωση της τάξης του 6%  σε ετήσια βάση, χωρίς όμως αλλαγή σε  σταθερό  νόμισμα. Η Lenovo θα προχωρήσει σε εξορθολογισμό δαπανών και εξόδων, ενώ θα εστιάσει στα high end προϊόντα του κλάδου.

Τέλος στην κατηγορία των servers, storage, λογισμικό και υπηρεσίες τα οποία υπάγονται στο Data Center Business Group (DCG) και τα οποία διατίθενται με το εμπορικό σήμα Lenovo ThinkServer και System x, οι πωλήσεις ανήλθαν στα $1.1 δισεκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 1%.

Σχετικά άρθρα

Στη Zegetron η διανομή της Olympus

Kitriniaris

3D printing, η ανάδυση μιας νέας αγοράς

Kitriniaris

Νέα πιστοποίηση για τη SiEBEN

dmallas

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα