20.7 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Σημαντικό έργο της Uni Systems στη Ρουμανία

Η Uni Systems υλοποίησε τον μετασχηματισμό του contact center της Orange Ρουμανίας, ενός από τα μεγαλύτερα στη χώρα.

 

Βάσει στοιχείων που προέκυψαν από τη διαδικασία αξιολόγησης του υφιστάμενου συστήματος και από την ανάλυση των υπαρχουσών και μελλοντικών αναγκών της εταιρείας, η Uni Systems προσέφερε συμβουλευτικές υπηρεσίες καθώς και υπηρεσίες υλοποίησης με σκοπό το στρατηγικό μετασχηματισμό του contact center της Orange. Στόχος ήταν η μετεξέλιξη του υφιστάμενου συστήματος σε μια πλατφόρμα επικοινωνίας νέας γενιάς που επιτρέπει απρόσκοπτη επικοινωνία με τους πελάτες της εταιρείας και παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με αποτέλεσμα αυξημένη ικανοποίηση των πελατών της και εξατομικευμένη εμπειρία του χρήστη.

 

Για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του contact center της Orange, υλοποιήθηκε το Genesys PureEngage, η omnichannel σουίτα για πολυεθνικές επιχειρήσεις που προσφέρει απαράμιλλη εμπειρία χρήσης και ψηφιακό μετασχηματισμό σε οποιαδήποτε κλίμακα. Το έργο κάλυψε συγκεκριμένες επιχειρησιακές και τεχνικές απαιτήσεις, όπως  υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων λογισμικού για τις εισερχόμενες – εξερχόμενες κλήσεις και  αυτοεξυπηρέτηση των πελατών, virtualization, αυξημένη λειτουργική απόδοση και άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, απ’ όλα τα διαθέσιμα σημεία εξυπηρέτησης.

Σχετικά άρθρα

3 βραβεία για τη Xerox Hellas στα «Printing Awards 2020»

Ανάκαμψη για τις ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας το 2013

Kitriniaris

Fortinet Webcast – Η αποτελεσματικότητα των κορυφαίων λύσεων ασφαλείας EDR

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα