Η Qualisys Software ανακοίνωσε την εγκατάσταση της λύσης MyManager Union στο Σύλλογο Αποφοίτων της Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας (Σ.Α ΣΤΥΑ), προσφέροντας ολοκληρωμένες λειτουργίες για την καταγραφή του μητρώου μελών, με πληθώρα στοιχείων όπως: συνδρομές, προγραμματισμό ραντεβού, ταμειακές κινήσεις με αναλυτικά και συγκεντρωτικά αποτελέσματα.
Ένα MyManager ειδικά για συλλόγους και σωματεία
Το MyManager Union της Qualisys Software αποτελεί ένα ισχυρό λογισμικό διαχείρισης βάσης δεδομένων, με στόχο την συνολική παρακολούθηση πληροφοριών που σχετίζονται με την διαχείριση και τις συναλλαγές σωματείων, συλλόγων, και επαγγελματικών ενώσεων.
Η λύση ενσωματώνει εύχρηστες διαδικασίες για την διαχείριση των καθημερινών μηχανογραφικών εργασιών. Με τη χρήση απλών και λειτουργικών εντολών αναζήτησης, επιτρέπεται η διαχείριση πλήθους μελών και η ανίχνευση συγκεκριμένων δεδομένων από την υφιστάμενη βάση. Για την άμεση και ασφαλή διαχείριση των συνδρομών επιτρέπεται η καταγραφή απεριόριστων κατηγοριών με βάση την περίοδο και το ποσό πληρωμής. Η συνδρομή κάθε μέλους μπορεί να υπολογισθεί αυτόματα με βάση τον πίνακα συνδρομών, και το ιστορικό πληρωμών.
Το MyManager Union υποστηρίζει την πλήρη καταγραφή όλων των εξόδων και άλλων ταμειακών κινήσεων, την εκτύπωση αναλυτικού ημερήσιου ταμείου, ενώ παρέχει την δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων για ανταλλαγή με άλλες εφαρμογές. Τα ιστορικά συναλλαγών παραμένουν στη βάση δεδομένων του συστήματος.
Μάλιστα, για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση της γραμματείας, παρέχεται ένα αναλυτικό ημερολόγιο για την καταχώρηση των ραντεβού, υπενθυμίσεων και εκτύπωσης του ημερήσιου προγράμματος. Παράλληλα υποστηρίζεται η εύχρηστη διαχείριση της ατζέντας διευθύνσεων και εκτύπωσης ετικετών για μαζικές αποστολές ταχυδρομείου.
Όπως αναφέρει ο κ. Κων/νος Τσιγγάρης γενικός γραμματέας του συλλόγου, ο Σ.Α ΣΤΥΑ εμπιστεύτηκε την Qualisys Software, με το MyManager το οποίο καλύπτει πλήρως τη μηχανογραφική υποστήριξη του συλλόγου. «Είναι σύγχρονο, απλό στη χρήση και η εταιρία είναι πάντα άμεσα δίπλα μας για να λύσει ότι εμπόδιο ή απορία προκύψει με on-line υποστήριξη. Για εμάς το πιο σημαντικό είναι το after sales support. Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα», κατέληξε.