17.1 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Κέρδη για τον όμιλο ΟΤΕ

Με σημαντική αύξηση 13,3% στα κέρδη έκλεισε το γ’ τρίμηνο του έτους για τον όμιλο ΟΤΕ, κάτι που μεταφράζεται σε συνολικά κέρδη €78,3 εκατ., σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο όμιλος. Ταυτόχρονα και τα έσοδα κατέγραψαν αξιοσημείωτη σταθερότητα καθώς ανήλθαν στα €971.3 εκατ. μειωμένα μόλις κατά 1,7%.

 

Η αύξηση των κερδών οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στη θετική επίδραση από την επανεκτίμηση των αναβαλλόμενων φορολογικών απαιτήσεων του ομίλου ενώ ο ΟΤΕ μφάνισε ισχυρό περιθώριο EBITDA στο 36%, χάρη στον έλεγχο του κόστους. Τα περιθώρια EBITDA σταθερής Ελλάδας ανήλθαν στο 41,7% ενώ ανθεκτικό εμφανίστηκε και το περιθώριο EBITDA Ελλάδας στην κινητή, στο 39,6%.

 

Σημαντικό επίσης στοιχείο του τριμήνου είναι και το ότι ο καθαρός δανεισμός κινήθηκε κάτω από €1,1 δις παρά την αύξηση των επενδύσεων για ανάπτυξη στα €433 εκατ., στο εννεάμηνο.

 

Για το υπόλοιπο του 2015, ο ΟΤΕ εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η σταθεροποίηση των επιδόσεών του στην Ελλάδα και οι έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις στις διεθνείς δραστηριότητές του. Οι επιδόσεις στην Ελλάδα θα μπορούσαν ωστόσο να επηρεαστούν από τις αυξανόμενες φορολογικές απαιτήσεις και την επακόλουθη πιθανή μείωση στην αγοραστική δύναμη καταναλωτών και επιχειρήσεων.

 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα  του τριμήνου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Mιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε ευχαριστημένος από τις συγκεκριμένες επιδόσεις καθώς επετεύχθησαν σ’ ένα δύσκολο στην Ελλάδα. Τόνισε επίσης ότι το περιβάλλον παραμένει δύσκολο, ωστόσο τα έσοδα της σταθερής ενισχύθηκαν, με τις υπηρεσίες λιανικής να σημειώνουν ανάπτυξη, καθώς τα ενισχυμένα έσοδα από τηλεόραση και ευρυζωνικές υπηρεσίες για πρώτη φορά αντιστάθμισαν τα χαμηλότερα έσοδα από φωνή. Επιπρόσθετα, η πτώση των εσόδων από υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα περιορίστηκε περαιτέρω.

 

Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ αυτές οι επιδόσεις δικαιώνουν την απόφαση του ομίλου να επενδύει σταθερά όλα αυτά τα χρόνια, ενώ ειδική αναφορά έκανε στην καθιέρωση ενιαίας μάρκας COSMOTE για τις εμπορικές προτάσεις στην Ελλάδα, την οποία και χαρακτήρισε φυσική εξέλιξη της στρατηγικής ανάπτυξης που ακολουθεί ο όμιλος.

Σχετικά άρθρα

Νέο Xiaomi Store στο Κολωνάκι

Giorgos Athanassiadis

Διανομή νέων NAS από τη CPI

Channel-Manager

Ολοκληρώθηκε το δεύτερο Cyprus Dell Technologies Forum

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα