14.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Εξειδικευμένο CRM workshop από την Cloudbiz

H Cloudbiz υλοποίησε για τέταρτη συνεχή χρονιά, το ετήσιο workshop της με θέμα “Customer experience meets loyalty strategy”, με στόχο την διαδραστική παρουσίαση βέλτιστων CRM και loyalty πρακτικών που απαντούν πλήρως στην ανάγκη των επιχειρήσεων.

 

Στο φετινό workshop συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη από μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, H&M, Sephora Mαρινόπουλος, Migato, ΤΙΤΑΝ, Εθνική Ασφαλιστική, Goodys Everest Group κ.ά.

 

Το workshop αποτελούνταν από τρεις ενότητες:

 

Στο πρώτο μέρος παρουσιάστηκαν οι λόγοι που καθιστούν ένα πρόγραμμα επιβράβευσης απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση, ενώ μελετήθηκαν ελληνικά και διεθνή case studies. Κατόπιν, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να δημιουργήσουν το δικό τους πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών.

 

Στο δεύτερο μέρος, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την υπηρεσία customer insights της Cloudbiz και τη σημασία που έχει η ουσιαστική αξιοποίηση των αγοραστικών συνηθειών στη δημιουργία ομαδοποιημένων προφίλ πελατών μέσω σύγχρονων αναλύσεων.

 

Στην τελευταία ενότητα, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν με βάση πρόσφατη μελέτη για το πως οι στοχευμένες ενέργειες marketing βοηθούν στη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση (ROI) των προγραμμάτων πιστότητας, ενώ είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν τις ενέργειες που θα έπρατταν για συγκεκριμένα προφίλ καταναλωτών και να δουν ρεαλιστικά παραδείγματα βασισμένα στην εμπειρία των στελεχών της Cloudbiz.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

«Χρυσή» η λύση SFA iAnywhere της DIS

Giorgos Athanassiadis

Intrasoft – Intrakat ξεκινούν τις “έξυπνες” στάσεις

Kitriniaris

H Epsilon SingularLogic με το PYLON αναβαθμίζει ψηφιακά την ΕΛΒΟ

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα