To Spotify, η μεγαλύτερη μουσική υπηρεσία στον κόσμο και την Ελλάδα, ανακοινώνει την εντυπωσιακή αύξηση της συνδρομητικής του βάσης, αγγίζοντας πλέον τους 40 εκ. εγγεγραμμένους χρήστες, με μεγάλη απόσταση από τους ανταγωνιστές του.
Τα δύο τελευταία χρόνια, η υπηρεσία music streaming Spotify έχει καταφέρει να αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών της premium έκδοσης θεαματικά από τα 15 εκ. στα 40 εκ. διευρύνοντας την απόσταση από την υπηρεσία Apple music, η οποία αριθμεί αυτή τη στιγμή 17 εκ. συνδρομητές.
Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο συνολικός αριθμός χρηστών του Spotify (free και premium) που έχει φτάσει τους 100 εκ. συνδρομητές.
Παράλληλα, το Spotify, είναι ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέσο που παρέχει στις εταιρίες τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στοχευμένα με ιδιαίτερα display, video και audio formats.
Η Adweb, αποκλειστικός reseller του Spotify από το 2013 για την Ελλάδα έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πολλές επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες για τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα, σε ένα μέσο που απαριθμεί πάνω από ένα εκατομμύριο χρήστες και που εξελίσσεται συνεχώς.