Τρεις μερες στο… Πανεπιστημιο της Lenovo

dok_tcp

Κατά το τριήμερο 18-20 Οκτωβρίου, η Lenovo πραγματοποίησε ακόμη μία εκδήλωση για συνεργάτες, αυτήν τη φορά το επονομαζόμενο “Partner University” του τμήματος DCG (Data Center Group). 

 

Φέτος, η εκδήλωση ξεκίνησε από το Καλοκαίρι στη Σλοβενία, πραγματοποιήθηκε ήδη και στην Ελλάδα, ενώ σε μερικούς μήνες, θα κλείσει τη «σεζόν» στη Ρωσία.

Σημειώνουμε επίσης, ότι το event εντάσσεται στη γενικότερη προσήλωση της Lenovo στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία υποστηρίζεται από τεράστιες επενδύσεις, αφού η εταιρεία μεταφέρει τμήμα της παραγωγής της στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον Wilfredo Sotolongo, αντιπρόεδρο EMEA και γενικό διευθυντή του Data Center Group, με πλέον πρόσφατο παράδειγμα τη δημιουργία εργοστασίου στην Ουγγαρία.

 

Κινήσεις όπως αυτή, ενισχύουν τη στρατηγική ανάπτυξης της Lenovo στον τομέα του enterprise computing, η οποία αποτελείται από τρεις άξονες:

  1. Καλύτερη συνολική αξία: Η ισορροπία δηλαδή μεταξύ κόστους με παράλληλα διαρκή ενσωμάτωση καινοτομίας.
  1. Ανοικτή και ευέλικτη αρχιτεκτονική: Ευρείες συνεργασίες για εύκολο integration.
  2. Ευκολία στο να συνεργάζεσαι με την εταιρεία: Προσωποποιημένη προσέγγιση του πελάτη με μεγάλη ταχύτητα και απόκριση.

 

Το Partner University διαρκεί 3 ημέρες και αποτελεί ένα «πανεπιστήμιο» για τους διανομείς και τους μεταπωλητές της Lenovo, καθώς οι συνεργάτες της εταιρείας έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις, την πορεία και τη στρατηγική της Lenovo, τις εμπορικές προτεραιότητες και τις τεχνολογικές τάσεις, καθώς φυσικά και για αμιγώς τεχνικά θέματα αλλά και θέματα πωλήσεων.

Όλα αυτά, καλύπτουν τον τομέα του Data Center, οπότε οι συμμετέχοντες δραστηριοποιούνται στην αγορά των servers, του storage, του cloud κ.λπ. (κεντρικοί χορηγοί της εφετινής εκδήλωσης ήταν η Nutanix και η Intel).

 

Σημειώνουμε ότι η Lenovo είναι μία καθαρά «καναλοκεντρική» εταιρεία, με ποσοστό άνω του 95% των εσόδων της να προέρχεται από τους συνεργάτες. Οι partners της εταιρεία είναι επίσης ο θεμέλιος λίθος στην αγορά του Data Center, τομέας στον οποίο η Lenovo δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς παρουσιάζει εκπληκτική άνοδο και δυναμική. Για παράδειγμα, η Lenovo αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον χώρο των x86 servers φθάνοντας πλέον το 23% στην ελληνική αγορά, ενώ πρόσφατα έθεσε και τους στρατηγικούς τομείς ανάπτυξης στην εν λόγω αγορά: Την αγορά των Big Data και των αντίστοιχων Analytics, το Cloud, την αγορά του HPC (High Performance Computing), και την αγορά του Hyperconvergence (ή αλλιώς το SDDC – Software Defined DataCenter), όπου δραστηριοποιείται και ο βασικός χορηγός της εκδήλωσης, Nutanix.

 

Ενημέρωση και εκπαίδευση

 

Στόχος του Partner University, είναι το να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πλήρως τα συστήματα αυτά, να ενημερωθούν αλλά και να ενημερώσουν με τη σειρά τους τους πελάτες τους για το πλεονέκτημα Lenovo, και έτσι να μπορούν να προτείνουν ολοκληρωμένες λύσεις. Μάλιστα, οι συμμετέχοντες έλαβαν ειδική πιστοποίηση παρακολούθησης της εκπαίδευσης. Κατά την πρώτη μέρα, τα θέματα εκπαίδευσης που παρουσιάστηκαν αφορούσαν το κομμάτι των πωλήσεων, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη η εκπαίδευση επικεντρώθηκε στο τεχνικό κομμάτι των servers και των συστημάτων αποθήκευσης.

 

Σημειώνουμε ότι οι σχετικές εκπαιδεύσεις πραγματοποιούνται από έμπειρους εκπαιδευτές απ’ όλον τον κόσμο, καθώς η Lenovo έχει κινητοποιήσει έναν διεθνή μηχανισμό για την άρτια διοργάνωση του Partner University. Στις σχετικές παρουσιάσεις, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα θεμάτων σχετικά με τα συστήματα αποθήκευσης και τους servers Lenovo.

 

Πιο συγκεκριμένα, κατά την πρώτη ημέρα παρουσιάστηκε το χαρτοφυλάκιο των προιόντων Lenovo System x και ThinkServer Systems, τα συστήματα αποθήκευσης της Lenovo, καθώς επίσης και πληροφορίες για το service της Lenovo στα εν λόγω συστήματα.

 

Κατά τις επόμενες ημέρες καλύφθηκαν τεχνικά θέματα πολλαπλά deep dives στα συστήματα System X, ThinkServer, Networking, Storage S και Storage C, παρουσίαση του Lenovo HX Series, εκπαίδευση στη διαχείριση servers με το xClarity κ.ά.

 

Οι συνεργάτες συμμετείχαν ενεργά στην εκπαίδευση, κάνοντας ερωτήσεις και παίρνοντας μέρος στα demos, ενώ παρουσιάσεις πραγματοποίησαν και στρατηγικοί συνεργάτες της Lenovo, όπως η Microsoft αλλά και η SUSE.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της έντονης συμμετοχής και του ενδιαφέροντος για το Partner University (η συμμετοχή εκ μέρους των συνεργατών από Ελλάδα και Κύπρο ήταν εξαιρετικά έντονη), η Lenovo ενημέρωσε τους συνεργάτες της ότι γίνεται προσπάθεια για ακόμα πιο συχνές παρόμοιες διοργανώσεις, με την επόμενη να προγραμματίζεται πιθανότατα κοντά στην ανακοίνωση των νέων server επεξεργαστών από την Intel.

Related Posts