Τριτη διακριση στη σειρα για την Data Communication

H Data Communication κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία «Ολοκλήρωση διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη – OmniChannel Customer Service » στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2016 που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016.

 

Πρόκειται για το 6ο βραβείο που απονέμεται στην Data Communication τα τρία τελευταία χρόνια για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της και το τέταρτο κατά σειρά, τις τρεις τελευταίες χρονιές που συμμετέχει στο διαγωνισμό «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών».

Οι συνεχείς αυτές διακρίσεις αποτελούν απόρροια της εταιρικής πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360º της Data Communication, μιας πολιτικής που θεσπίστηκε από τα ίδια τα στελέχη της. Με βασικά εργαλεία την πολυετή εμπειρία της εταιρίας στην εξυπηρέτηση, σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους και τη χρήση τεχνολογιών αιχμής, κινητοποιούνται καθημερινά πάνω από 20 διαφορετικοί δίαυλοι επικοινωνίας με τον πελάτη. Απώτερος στόχος ήταν και είναι η συστηματοποίηση πρακτικών που εφαρμόζονται επί σειρά ετών σε επίπεδο ενημέρωσης, υποστήριξης και εκπαίδευσης του πελάτη, καθώς και ο συνεχής εμπλουτισμός τους με νέες πρακτικές που απαντούν στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής.

Related Posts