17.1 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Το ελληνικό δράμα ενισχύει τα κέρδη του ομίλου Dixons

Μια δύσκολη χρονιά για την Ελλάδα μια καταπληκτική χρονιά για τον όμιλο Dixons που είδε τα προ φόρων κέρδη του να εκτοξεύονται κατά 21% για το οικονομικό έτος που έληξε στις 3 Μαΐου. Μια από τις κινητήριες δυνάμεις της εν λόγω εξέλιξης ήταν και ο πανικός που επικράτησε για τις οικονομικές εξελίξεις στη χώρα μας και ο οποίος οδήγησε τους Έλληνες καταναλωτές να αδειάσουν τα ράφια της Κωτσόβολος! Ναι, πρόκειται για γεγονός, αν τουλάχιστον πιστέψουμε τα σχετικά δημοσιεύματα του Guardian και της Telegraph.

 

Όπως φαίνεται, λοιπόν, η οικονομική κατάσταση στη χώρα μας και ο φόβος εξόδου από το ευρώ οδήγησαν τους Έλληνες καταναλωτές στη μαζική αγορά μεγάλων τηλεοράσεων και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Για τι είδους μαζικότητα μιλάμε; Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά:  ο όμιλος Dixons Carphone κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους £381 εκατ. για την οικονομική περίοδο που έληξε στις 2 Μαΐου, από £316 εκατ. πριν από ένα χρόνο. Και μπορεί η Κωτσόβολος, το ελληνικό κομμάτι της Dixons Carphone, να αντιστοιχεί σε μόλις 3% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, ωστόσο η κατανάλωση που παρατηρήθηκε τους τελευταίους μήνες συνέβαλε στην ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων ολόκληρου του ομίλου, όπως παραδέχθηκε  Sebastian James, chief executive του ομίλου.

 

Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της Dixons Carphone, o James τόνισε ότι η “Κωτσόβολος σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη στις περισσότερες κατηγορίες, με κορωνίδα τις τηλεοράσεις με μεγάλες οθόνες”.

 

Πάντως το στέλεχος της Dixons εξέφρασε την ανησυχία του για το τι μέλλει γενέσθαι στην Ελλάδα και το πώς οι εξελίξεις θα επηρεάσουν τη retail αγορά στη χώρα μας.

Σχετικά άρθρα

Ενίσχυση κερδοφορίας για τη Singular Logic

Channel-Manager

Η LG παρουσιάζει τη νέα σειρά cloud προϊόντων

Η CPI όρισε γενικό διευθυντή

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα