Συνεχιζεται η πτωση στην αγορα των tablets

Παρόλα αυτά, η Apple συνεχίζει και διατηρεί την πρωτιά σε μια αγορά που σύμφωνα με την IDC έχει υποχωρήσει κατά 12% το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου, πουλήθηκαν 38,7 εκατομμύρια τεμάχια σε σχέση με τα 44,1 τον προηγούμενο χρόνο.

 

Έπειτα από μια εκρηκτική άνοδο, η αγορά των tablets ξεκίνησε την καθοδική της πορεία από το τέταρτο τρίμηνο του 2014. Ο βασικός λόγος για αυτή την τάση είναι η αυξανόμενη ζήτηση για μεγαλύτερα smartphones. Έτσι, λοιπόν, όσοι καταναλωτές σκέφτονται την αγορά ενός tablet, στρέφονται είτε σε κάποιο phablet, είτε σε κάποιο smartphone 5 και 5,5 ιντσών. Επιπλέον, ενώ στα smartphones οι κατασκευαστές ενσωματώνουν συνεχώς νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, θα λέγαμε ότι στα tablets, η αγορά έχει μάλλον «καθίσει». Καμιά σημαντική καινοτομία ή feature δεν έχουμε δει τον τελευταίο καιρό, πράγμα που έχει κάνει τους καταναλωτές να βρίσκονται σε στάση αναμονής.

 

Σε δήλωσή του, ο Jitesh Ubrani, senior research analyst στην IDC αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η αγορά μίλησε. Οι καταναλωτές και οι επιχειρηματίες αναζητούν περισσότερο παραγωγικές συσκευές και λειτουργικά συστήματα. Από την άλλη, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθούν οι επόμενοι 12 με 18 μήνες με την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του Android».

 

Στην πρώτη θέση Android και… Apple

 

Το Android κυριαρχεί στην αγορά του mobile computing με ποσοστό 65%, ακολουθούμενο από το iOS με 26% και τα Windows με 9%. Από την άλλη, η Apple έχει τις περισσότερες πωλήσεις τεμαχίων από κάθε άλλο κατασκευαστή. Το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Apple πούλησε 10 εκατομμύρια iPads, με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 25,8% (μείωση της τάξης του 9,2%). Η Samsung κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 6 εκατομμύρια τεμάχια και μερίδιο 15,6% (μείωση 24,5%). Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Lenovo με 2,5 εκατομμύρια τεμάχια.

Related Posts