Στον αφρο το Surface

microsoft-satya-nadella

Για μεγάλο χρονικό διάστημα η παντοδυναμία της Apple στα tablets φάνταζε απόλυτη, με τους καταναλωτές να κάνουν “ουρές” για να αποκτήσουν κάποιο iPad. Τα πράγματα όμως φαίνεται να αλλάζουν, ειδικά στην κρίσιμη αγορά των ΗΠΑ, με την Microsoft και τη σειρά Surface να πετυχαίνουν μια τεράστια νίκη στις online πωλήσεις tablets τον περασμένο Οκτώβριο.

surface

 

Αυτό προκύπτει από τις μετρήσεις της 1010data που καταγράφει τις πωλήσεις των 100 μεγαλύτερων online retailres στις ΗΠΑ, οι οποίοι διακινούν το 95% των φυσικών προϊόντων που πωλούνται μέσω Διαδικτύου. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία αυτά τον μήνα Οκτώβριο τα tablets της Microsoft υπερκέρασαν, με όρους τζίρου, κατά πολύ τα iPads κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά. Έτσι, οι online πωλήσεις συσκευών της Microsoft, αντιστοιχούσαν στο 45% του συνολικού τζίρου της αγοράς έναντι 17% της Apple.

Online-Tablet-Share

 

Θα πρέπει να σημειώσουμε βέβαια ότι ένα κομμάτι της διαφοράς αυτής οφείλεται σίγουρα στην μεγάλη διαφορά τιμής των προϊόντων της μίας και της άλλης εταιρείας, καθώς η μέση τιμή πώλησης της Microsoft ήταν $844 ενώ στην Apple ήταν $392. Ωστόσο σε όλες τις προηγούμενες μετρήσεις η Apple κρατούσε τα σκήπτρα, παρά το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή μεταξύ του iPad και των Surface ήταν επίσης μεγάλη. Συμπέρασμα; Το Surface πλέον πουλάει και πουλάει καλά.

Average-Selling-Price-by-Brand-

 

Μένει λοιπόν η περίοδος – κλειδί των Χριστουγέννων για να αποτυπωθεί ή όχι με μεγαλύτερη βεβαιότητα η στροφή των καταναλωτών προς τα tablets τα οποία αν και κοστίζουν πιο ακριβά εντούτοις προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία όχι μόνο ψυχαγωγίας αλλά και παραγωγικότητα.

Related Posts