Σταθερα αποτελεσματα για τη Lenovo εν μεσω αναδιαρθρωσης

lenovo

Με την αναδιάρθρωση να έχει ολοκληρωθεί, βοηθώντας στην ανάπτυξη των τομέων  mobile και enterprise, και τον τομέα των PCs να είναι πιο δυνατός από πότε, η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το β’ οικονομικό τρίμηνο που τελείωσε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2015, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από σταθερότητα, σύμφωνα πάντα με την κινεζική εταιρεία. Ας τα δούμε λίγο πιο συγκεκριμένα.

 

Τα έσοδα του τριμήνου ανήλθαν σε $12.2 δις, καταγράφοντας αύξηση 16% σε σχέση με o πέρυσι. Ωστόσο για πρώτη φορά τα τελευταία έξι χρόνια η Lenovo κατέγραψε ζημίες ύψους $714 εκατομμυρίων. Αιτία ή αιτίες μάλλον; Σύμφωνα με τη Lenovo οι απώλειες προήλθαν από την αναδιοργάνωση που τέθηκε σε εφαρμογή μετά τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου – συμπεριλαμβανομένων δράσεων σε παγκόσμιο επίπεδο για μείωση εξόδων σε όλα τα businesses – την ενσωμάτωση του System x Business, την οργάνωση και την ευθυγράμμιση  του εμπορικού σήματος της Motorola με το  mobile τμήμα της Lenovo και την εκκαθάριση του αποθέματος σε smartphones.  Είναι ενδεικτικό ότι , η Lenovo χρειάστηκε $599 εκατ. για την αναδιάρθρωση των business της ενώ $324 εκατ. χρεώθηκαν εφάπαξ για την εκκαθάριση του αποθέματος σε smartphones. Από τις παραπάνω ενέργειες βέβαια η εταιρεία προσδοκά εξοικονόμηση κόστους $650 εκατ. στο δεύτερο μισό αυτού του χρόνου και περίπου $1,35 δις σε ετήσια βάση.

 

Στον τομέα των Η/Υ οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Lenovo ήταν $8,1 δις, μειωμένες 17% σε σχέση με πέρυσι, με τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις να πλήττουν τη ζήτηση κυρίως στην περιοχή της ΕΜΕΑ και τη Βραζιλία. Η Lenovo παρέμεινε στην πρώτη θέση της εν λόγω αγοράς για δέκατο συνεχόμενο τρίμηνο σημειώνοντας ρεκόρ μεριδίου με 21,2%, διευρύνοντας τη διαφορά από τους ανταγωνιστές της. Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, παραδόθηκαν 15 εκατ. υπολογιστές, σημειώνοντας άνοδο 6,6 μονάδων παρά τη συνολική πτώση της τάξεως του 11,1% που κατέγραψε η  αγορά.

 

Στο mobile business οι πωλήσεις της Lenovo στο τρίμηνο ήταν $2,7 δις, αυξημένες κατά 104% σε σχέση με πέρυσι, λόγω της ένταξης των εσόδων από τη Motorola. Ωστόσο η συνολική ζημία προ φόρων ήταν $217 εκατομμύρια. Όπως προαναφέραμε στο β’ τρίμηνο, πραγματοποιήθηκε εκκαθάριση του αποθέματος smartphones, ενώ το χαρτοφυλάκιο προϊόντων εκσυγχρονίστηκε με νέα ανταγωνιστικά μοντέλα.

 

Στο enterprise business οι πωλήσεις έφτασαν τα $1,2 δις,  5,5 φορές υψηλότερες σε σχέση με πέρυσι, λόγω της ένταξης των System x. Τα System x κατέγραψαν περίπου $900 εκατ. σε πωλήσεις.  Συνολικά, το enterprise business πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο με την αύξηση των εσόδων κατά 2%, για πρώτη φορά από την απόκτηση των System x.

 

Στα “δικά” μας και συγκεκριμένα στα της ΕΜΕΑ, η Lenovo είχε κατά το β’ τρίμηνο ενοποιημένες πωλήσεις US$3,2 δις, μία αύξηση από έτος σε έτος της τάξης του 6%. Η EMEA αντιπροσώπευσε το 26% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της Lenovo ενώ η εταιρεία παρέμεινε σταθερά στη δεύτερη  θέση στην αγορά των Η/Υ, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στο 19,9%, υψηλότερο κατά 0,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στον τομέα των Η/Υ για καταναλωτές, η Lenovo παρέμεινε στην πρώτη θέση για έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο, καταλαμβάνοντας το  21,5%. Στο mobile business, οι αποστολές παραγγελιών smartphone κατέγραψαν μία πολύ ισχυρή ανάπτυξη της τάξης του 101,8% από έτος σε έτος.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Related Posts