Ολοκληρωθηκε το Oracle Modern Business Forum

Στις 6 Μαρτίου 2018 η Oracle διοργάνωσε το Oracle Modern Business Forum στο χώρο του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

Το Modern Business Forum αποτελεί την ετήσια εκδήλωση της Oracle κατά τη διάρκεια της οποίας οι επαγγελματίες έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη στρατηγική της στο χώρο των business εφαρμογών. Επιπλέον, παρουσιάζονται από πελάτες και συνεργάτες της, επιτυχημένα έργα βασισμένα σε εφαρμογές Oracle.

 

Στη φετινή ημερίδα με θέμα «Accelerate your Business», στελέχη χρηματοοικονομικών, πωλήσεων, HR, marketing, εφοδιαστικής αλυσίδας, εξυπηρέτησης πελατών και πληροφορικής είδαν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και να ενισχύσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη των οργανισμών τους, χρησιμοποιώντας τη νέα γενιά cloud εφαρμογών Software as a Service της Oracle με ενσωματωμένη πλέον τεχνητή νοημοσύνη.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν όλες οι πρόσφατες εξελίξεις από το χαρτοφυλάκιο cloud επιχειρηματικών εφαρμογών της Oracle και οι ενσωματωμένες σε αυτό νέες Oracle Adaptive Intelligent εφαρμογές, οι οποίες δίνουν στους τελικούς χρήστες έξυπνη και έγκαιρη αξιοποιήσιμη πληροφόρηση για ταχύτερα αποτελέσματα με τη χρήση Oracle Enterprise Resource Planning Cloud, Oracle Human Capital Management Cloud, Oracle Supply Chain Management Cloud και Oracle Customer Experience Cloud.

 

Από το μέγεθος στην ταχύτητα

Την έναρξη της ημερίδας έκανε ο κ. Παναγιώτης Πανταζής, Applications sales leader, Ελλάδας, Ρουμανίας, Κύπρου & Μάλτας της Oracle, ο οποίος ανέφερε ότι η ψηφιακή μετάβαση αποτελεί για τις σύγχρονες επιχειρήσεις ζήτημα «ζωής και θανάτου». Όσες τα καταφέρουν και υιοθετήσουν γρήγορα τις σύγχρονες τεχνολογίες θα είναι αυτές που θα επιβιώσουν στο αναπτυσσόμενο και ανταγωνιστικό τοπίο του επιχειρείν. «Οι κανόνες έχουν αλλάξει. Η επιβίωση δεν έχει να κάνει πλέον με το μέγεθος, αλλά με την ταχύτητα. Η παγκοσμιοποίηση του ανταγωνισμού αποτελεί τη νέα μεγάλη πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις».

 

Όπως τόνισε ο κ. Πανταζής οι κρίση δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο, αλλά παγκόσμιο. Μπορεί ο κύκλος εργασιών να έχει συρρικνωθεί κατά 28% τα τελευταία 9 χρόνια, όμως από το 2000 έως σήμερα, πάνω από τις μισές εταιρείες του Fortune500, έχουν πάψει να λειτουργούν, είτε έχοντας χρεοκοπήσει, είτε εξαγοραστεί. Η Ελληνική επιχείρηση είναι σήμερα σχεδόν αδύνατο να επιτύχει αύξηση του κύκλου εργασιών της. Το ΑΕΠ έχει μειωθεί πάνω από 1/3 όλα τα χρόνια που διαρκεί η κρίση, ενώ η πρόβλεψη για το μέλλον δεν είναι καθόλου αισιόδοξη.

Καταλήγοντας, ο κ. Πανταζής ανέφερε ότι ο νούμερο ένα στόχος του Έλληνα CEO είναι η επιβίωση της επιχείρησης. Έτσι, προσπαθεί να μειώσει τα κόστη, ώστε να σταθμίσει τη μείωση του τζίρου, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο κερδοφορίας. Αυτό θα το επιτύχει μόνο μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, μέσω του οποίου θα αυτοματοποιήσει εργασίες, με αποτέλεσμα αύξηση της παραγωγικότητας και κατ’ επέκταση την εισαγωγή καινούριων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών και την καλύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση των πελατών του.

 

«The business application revolution»

Ο βασικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο κ. Cesare Capobianco, VP Applications Sales της Oracle CEE. Η ομιλία του κ. Capobianco είχε τίτλο «The Business Application Revolution» και εστίασε στη σημασία του cloud για τη σύγχρονη επιχείρηση στο δρόμο της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ο κ. Capobianco ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι startups δεν επενδύουν πλέον καν σε on-premise τεχνολογία, ξεκινώντας το business τους εξ αρχής στο cloud. Έτσι, μειώνουν τα λειτουργικά κόστη και αξιοποιούν πάντα την αιχμή της τεχνολογίας. Η πρακτική αυτή αρχίζει και υιοθετείται σιγά σιγά και από τις παραδοσιακές επιχειρήσεις.

 

Η επόμενη γενιά cloud χρησιμοποιεί AI με αποτέλεσμα να εξελίσσεται πολύ πιο γρήγορα. Για παράδειγμα το Oracle Cloud έχει κύκλο καινοτομίας τριών μηνών. Αυτό σημαίνει ότι ενσωματώνει συνεχώς νέα χαρακτηριστικά, κάτι που στο παρελθόν ήταν απλά αδιανόητο με τις παραδοσιακές on-premise εφαρμογές και εγκαταστάσεις.

Ο κ. Capobianco τόνισε ότι οι νέες δυνατότητες και βελτιώσεις του Oracle Cloud στοχεύουν στο να βοηθήσουν οργανισμούς παντός μεγέθους να μεταμορφώσουν κρίσιμες επιχειρηματικές λειτουργίες και να ενισχύσουν την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητά τους. Η τελευταία έκδοση των Oracle Cloud Applications περιλαμβάνει εκατοντάδες νέες καινοτομίες που βοηθούν τους πελάτες να δημιουργήσουν έξυπνες, συνδεδεμένες και πελατοκεντρικές υπηρεσίες.

 

Επιπλέον, η Oracle παρουσίασε μια νέα λύση που εμπλουτίζει την εμπειρία των πελατών γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει περαιτέρω βελτιώσεις στην εμπειρία του χρήστη και τις αλλαγές που έχουν ζητήσει οι πελάτες της για HR και το finance.

Στο πλαίσιο της ημερίδας, είχαμε την ευκαιρία να δούμε στην πράξη όλα τα παραπάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον demo για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί σε πραγματικές συνθήκες οι προηγμένες εφαρμογές της Oracle από μία τράπεζα κατά την επικοινωνία της με τους πελάτες μέσω smartphone. Όλη η πληροφορία είναι διαθέσιμη και στην τράπεζα και στον πελάτη σε πραγματικό χρόνο, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχουν καθόλου καθυστερήσεις στην επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, αφού η συνομιλία δεν πραγματοποιείται με κάποιον άνθρωπο, αλλά με ένα chat bot και μάλιστα σε φυσική γλώσσα.

 

Case Studies

Η ημερίδα έκλεισε με παρουσίαση πληθώρας επιχειρηματικών ιστοριών επιτυχίας από εταιρείες όπως Aegean Airlines, Corinthia Hotels, ΟΠΑΠ, SingularLogic, Space Hellas, Stepstone, Τράπεζα Πειραιώς, Unisystems, Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, αναδεικνύοντας το πώς οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τεχνολογικές καινοτομίες όπως το cloud, το AI, τα εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, το Internet of Things κ.ά.

 

Βραβεύσεις συνεργατών/πελατών

Στη διάρκεια της εκδήλωσης η Oracle βράβευσε εταιρείες πελάτες που έχουν υλοποιήσει καινοτόμα έργα βασισμένα στις cloud εφαρμογές της. Πιο συγκεκριμένα, τα έργα που βραβεύθηκαν ήταν τα «Customer Service Excellence» του Φυσικού Αερίου, «Provide high-class customer engagements» των Corinthia Hotels, «Enhancement of the passenger experience in all travel stages» της Aegean Airlines και «Piraeus Bank Group Budgeting & Forecasting System» της Τράπεζας Πειραιώς.

Συνεργάτης της Χρονιάς για τα Oracle Application αναδείχθηκε η εταιρεία Cognity.

 

Related Posts