Οι IBM & Visa μετατρεπουν καθε συσκευη ΙοΤ σε POS

Η IBM και η Visa ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους η οποία θα μετατρέπει σε σημείο πώλησης κάθε συνδεδεμένη συσκευή μέσω Internet of Things.

Η συνεργασία αυτή συνδυάζει την πλατφόρμα Watson IoT της IBM και τις υπηρεσίες πληρωμών της Visa, που χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως.

 

Έτσι, οι εταιρείες θα μπορούν να συμπεριλάβουν ασφαλείς πληρωμές σε ολόκληρες σειρές προϊόντων χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Token της Visa, μία νέα υπηρεσία που αντικαθιστά τις πληροφορίες που βρίσκονται στις κάρτες πληρωμών, με μία μοναδική ψηφιακή σειρά αριθμών. Η υπηρεσία Token είναι προσβάσιμη μέσα από ένα δίκτυο παρόχων στα πλαίσια του προγράμματος συνεργατών Visa Ready.

 

Μέσω της συνεργασίας τους οι IBM και Visa θα είναι σε θέση να στηρίξουν πληρωμές και εμπόριο σε 20 δισεκατομμύρια connected συσκευές που εκτιμάται ότι θα υπάρχουν το 2020.

 

Μια ματιά στο μέλλον

 

Τα wearbles και τα connected cars είναι οι πρώτες IoT πλατφόρμες οι οποίες θα επωφεληθούν από τη συγκεκριμένη εξέλιξη. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι θα υπάρχουν 380 εκατομμύρια connected αυτοκίνητα έως το 2021. Έτσι, καθώς το αυτοκίνητο θα είναι συνδεδεμένο με την πλατφόρμα Watson IoT , ο οδηγός θα ειδοποιείται για οτιδήποτε χρειάζεται, ενώ θα μπορεί να παραγγείλει ανταλλακτικά με το πάτημα ενός κουμπιού, ή να προγραμματίσει συνάντηση για service ενώ θα έχει τη δυνατότητα να πληρώνει αυτόματα τη βενζίνη.

 

Αντίστοιχα, κάποιος που ασχολείται με τον αθλητισμό, θα μπορεί να λαμβάνει μέσω του smartwatch τη του fitness band του, ενημέρωση για προσφορές σε αθλητικά ήδη, ενώ παράλληλα θα του προτείνεται κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο στην καλύτερη τιμή σε κατάστημα της επιλογής του. Επιπλέον, θα μπορούσαν να προσφερθούν, προτάσεις για διατροφή και εξοπλισμό, βασισμένες στην ατομική επίδοση, στο κλίμα και στις αγοραστικές προτιμήσεις.

 

Όπως γίνεται αντιληπτό, στο μέλλον, όλοι οι χρήστες της πλατφόρμας Watson IoT θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες πληρωμών της Visa μέσω του IBM Cloud. Έτσι, οι δύο εταιρείες θα παρέχουν σε όλους τους πελάτες προσωποποιημένες εμπειρίες που θα βασίζονται στις ξεχωριστές ανάγκες του καθενός.

Related Posts