Λυση business retail analytics απο τη Fortinet

Το FortiPresence, η εξειδικευμένη λύση Business Retail Analytics, της Fortinet, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αποτελεί ένα σύγχρονο και αποδοτικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της λιανικής πώλησης.

 

Η έλευση των smartphones και η επέκταση ολοένα και περισσότερων εμπόρων στον τομέα της on-line πώλησης, αποτελούν σήμερα την αιχμή του δόρατος στον τομέα των λιανικών πωλήσεων. Μια άλλη πρόκληση στον τομέα της λιανικής πώλησης, αποτελεί και το γεγονός του showrooming που έχουν να αντιμετωπίσουν τα παραδοσιακά καταστήματα, αφού όλο και περισσότερο παρουσιάζεται η πρακτική από την πλευρά των πελατών, να βλέπουν τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και τελικά να τα αγοράζουν on-line.

Μέχρι τώρα, τα on-line καταστήματα είχαν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών, αφού μπορούσαν να συλλέγουν αυτόματα στις πλατφόρμες τους τα δεδομένα των καταναλωτών. Αυτά τα δεδομένα τους επιτρέπουν να παρακολουθούν την αγοραστική συμπεριφορά, αλλά και την αφοσίωση των πελατών, καθώς και τα αποτελέσματα ειδικών προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούν.

 

Η λύση business analytics της Fortinet έρχεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου μετατρέποντας τα πρωτογενή δεδομένα σε πληροφορίες δράσης, αφού μεταξύ των δυνατοτήτων της λύσης, περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως:

  • Πλήρη, αναλυτική εικόνα της κίνησης των πελατών, μέσα και έξω από το κατάστημα.
  • Ιntegration με καμπάνιες προώθησης και μάρκετινγκ, με μέτρηση αποτελεσματικότητας.
  • Ιntegration με κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, κ.α.)
  • Προωθητικές ενέργειες περιεχομένου, σε tablets, SMS, e-mail, digital kiosks, signage
  • Dashboard με σύγκριση των διαφόρων καταστημάτων

 

Ο συνδυασμός των statistical analytics με εξελιγμένες μηχανές παρακολούθησης της συμπεριφοράς του πελάτη, επιτρέπει στους εμπόρους να επηρεάσουν τους πελάτες τους και πιο συγκεκριμένα στις αποφάσεις αγοράς, αλλά και στην αύξηση του μεγέθους καλαθιού που διατηρούν οι υφιστάμενοι πελάτες.

Χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης και αλγοριθμική ανάλυση στο πελατολόγιο εντός του καταστήματος, οι πληροφορίες ξεπερνούν πλέον την απλή έννοια της τάσης και γίνονται εργαλεία δουλειάς, αφού οι βάσεις δεδομένων που συλλέγονται από τους καταναλωτές, μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία νέων προωθητικών ενεργειών και άλλων εκστρατειών μάρκετινγκ.

Related Posts