Η Lenovo συνεχιζει την ανοδικη της πορεια

Με κινητήριο μοχλό την στρατηγική τριών φάσεων, η Lenovo συνέχισε τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό, παρουσιάζοντας θετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο 2017/2018 με υψηλή κερδοφορία στους βασικούς τομείς των υπολογιστών και έξυπνων συσκευών και βελτιώσεις σε έσοδα και κέρδη σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, όπως το τμήμα Data Center και το τμήμα των κινητών.

Ειδική αναφορά θα πρέπει να γίνει στο ανανεωμένο με νέες επενδύσεις σε ανθρώπους και προϊόντα, Data Center Group το οποίο παρουσίασε την πιο ανεπτυγμένη γκάμα προϊόντων στην ιστορία του, με το νέο χαρτοφυλάκιο ThinkSystem και ThinkAgile. Τα έσοδα στο συγκεκριμένο κλάδο αυξήθηκαν κατά 14.2% σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση στις περιοχές της Ευρώπης αλλά και της Βόρειας Αμερικής.

Αντίστοιχα, ο τομέας του Mobile Business Group εμφανίζει αύξηση εσόδων της τάξης του 2,4% σε σχέση με το περασμένο έτος. Η εταιρεία λάνσαρε σημαντικά νέα προϊόντα, όπως το εκπληκτικό smartphone Moto Z2 Force, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο σε όλους τους μεγάλους παρόχους των Η.Π.Α.

 

Τα οικονομικά μεγέθη

 

Κατά το πρώτο οικονομικό τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2017, τα τριμηνιαία έσοδα της Lenovo ήταν της τάξεως των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παραμένοντας σταθερά σε σχέση με το περασμένο έτος, παρουσιάζοντας ωστόσο αύξηση 4,5% σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο. Οι απώλειες προ φόρων του πρώτου τριμήνου ανήλθαν στα 69 εκατομμύρια δολάρια με καθαρές ζημιές της τάξεως των 72 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν αύξηση 110 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο. Το μικτό κέρδος της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο παρουσίασε μείωση της τάξεως του 11% σε σχέση με το περασμένο έτος και κυμαίνεται στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, παραμένοντας σταθερό σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο, με μικτό περιθώριο κέρδους της τάξεως του 13.6%. Οι βασικές απώλειες ανά μετοχή ήταν της τάξεως των 0.66 US cents, ή 5.15 HK cents.

 

Σημαντικές επενδύσεις σε non-hardware

 

Η Lenovo παρουσίασε την στρατηγική 3 φάσεων, ισορροπώντας την μεγάλη ανάπτυξη του τομέα του PCSD (PC & Smart Devices) με την κερδοφορία, επιταχύνοντας την ανάπτυξη των τομέων DCG και MBG και επενδύοντας σε non-hardware τομείς, για να ακολουθήσει την τρέχουσα δυναμική της αγοράς, αλλά και να τοποθετήσει την εταιρεία σε θέση για μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία επενδύει σε βασική τεχνολογία και πλατφόρμες νέας γενιάς που θα βοηθήσουν τη μετάβαση των καταναλωτών σε μια εποχή έξυπνου Internet, όπου όλες οι συσκευές θα είναι συνδεδεμένες στο cloud και θα τροφοδοτούνται από τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ).

 

Άλλοι τομείς που εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη είναι το Internet of Things. Οι χρήστες της πλατφόρμας της Lenovo έχουν αγγίξει ήδη τα 3 εκατομμύρια για το πρώτο τρίμηνο. Επιπρόσθετα, καθώς η Lenovo συνεχίζει να αναπτύσσει το οικοσύστημά της. Χαρακτηριστικά, το LenovoID (μηχανισμός αναγνώρισης μοναδικών χρηστών συσκευών Lenovo) έφτασε τους 225 εκατομμύρια χρήστες στο πρώτο τρίμηνο. Η πρόοδος που παρουσιάζει η Lenovo στα non-hardware τμήματα, όπως το λογισμικό, οι υπηρεσίες και τα big data, έχει ήδη αποφέρει καρπούς και κερδίζει συνεχώς νέους χρήστες.

 

Στο τρίτο ετήσιο Tech World event της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στην Σαγκάη, η Lenovo παρουσίασε διάφορα νέα καταναλωτικά και επαγγελματικά προϊόντα, όπως η wearable τεχνολογία του SmartVest και τα γυαλιά daystAR, χρήσιμα για βιομηχανικές συντηρήσεις.

Τέλος, η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην έρευνα και ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ παράλληλα αναζητά έξυπνες λύσεις και συνεργασίες στους τομείς κατασκευής, της υγείας και των μεταφορών.

Related Posts