Η Konica Minolta παρουσιαζει τον εργασιακο χωρο του μελλοντος

Η Konica Minolta ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Workplace Hub. Πρόκειται για μια νέα επιχειρηματική λύση πληροφορικής που ενοποιεί όλες τις τεχνολογίες ενός οργανισμού μέσω μίας ενιαίας κεντρικής πλατφόρμας. Σχεδιασμένη για τη μελλοντική διαχείριση των χώρων εργασίας κάθε μεγέθους, η πρώτη έκδοση του Workplace Hub θα είναι διαθέσιμη από το Φθινόπωρο του 2017 και ανταποκρίνεται άμεσα στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα των συστημάτων πληροφορικής, παρέχοντας αποδοτική και αποτελεσματική διαχείριση των διαφορετικών εργαλείων, υπηρεσιών και συσκευών που χρησιμοποιούνται από σύγχρονους οργανισμούς.

 

Τι είναι

 

Το οικοσύστημα του Workplace Hub αποτελείται από έναν πολυλειτουργικό εκτυπωτή, αποθηκευτικό χώρο, HPE server, Wi-Fi access points και υβριδικό cloud. Είναι εξοπλισμένο με UPS και έχει σχεδιαστεί ούτως ώστε να εξελίσσεται συνεχώς με αναβαθμίσεις τόσο σε επίπεδο λογισμικού, όσο και σε hardware.

 

Με τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος για τη διαχείριση και τον συντονισμό του συνόλου της υποδομής και των υπηρεσιών πληροφορικής σε όλα τα υφιστάμενα και μελλοντικά συστήματα, συσκευές και υπηρεσίες, το Workplace Hub παρέχει στους χρήστες μια κεντρική οθόνη η οποία τους παρέχει «σφαιρική» προβολή των ΙΤ διαδικασιών σε ολόκληρη την επιχείρηση, επιτρέποντας την απλή διαχείριση και βελτιστοποίηση των συστημάτων.

Το Admin Dashboard, όπως ονομάζεται είναι προσβάσιμο μέσω web και υποστηρίζει Chrome, Firefox, Safari και Microsoft Edge. Επιπλέον οι εφαρμογές του Microsoft Office είναι είτε ενσωματωμένες, είτε μπορούν να προστεθούν εκ των προτέρων.

Και βέβαια, το Workplace Hub δεν σταματά εδώ. Τα μελλοντικά σχέδια σχετικά με τη πλατφόρμα περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση του IoT, της τεχνητής νοημοσύνης, του Intelligent Edge και των δυνατοτήτων υποστήριξης αποφάσεων, καθώς γίνονται όλο και πιο σημαντικά για το επιχειρηματικό περιβάλλον του αύριο.

 

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Workplace Hub η Konica Minolta έχει συνεργαστεί με Microsoft, Hewlett Packard Enterprise, Sophos, ενώ οι πρόσθετες υπηρεσίες από τις Canonical και BrainTribe φέρουν τη δύναμη του ανοιχτού κώδικα και τη προηγμένη διαχείριση δεδομένων, βοηθώντας να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικά ο ψηφιακός μετασχηματισμός για κάθε επιχείρηση.

Related Posts