Δυνατο 2015 για τη SAP Hellas

sap-hq

Μπορεί το 2015 να ήταν το χειρότερο έτος των τελευταίων δεκαετιών για την ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα, ωστόσο η SAP βρέθηκε στον αφρό της ελληνικής αγοράς, Αυτό είναι επιγραμματικά το συμπέρασμα που προέκυψε από τη χθεσινή – 1 Φεβρουαρίου – ενημέρωση που παρείχαν στελέχη της εταιρείας σε εκπροσώπους του Τύπου.

 

Ειδικότερα, η SAP Hellas κατέγραψε σημαντική διεύρυνση της πελατειακής της βάσης για το 2015 στην ελληνική αγορά, με προσθήκη εταιρειών στο πελατολόγιο της, μεταξύ των οποίων βρίσκονται οι Eurobank, Viohalco, Σκλαβενίτης,  Thenamaris Ship Management Inc., Πλαστικά Θράκης Συσκευασίας ΑΒΕΕ και Tripsta (travelplanet24, tripsta, airtickets).

 

Επιπλέον η εταιρεία σημείωσε ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης σε τομείς κλειδιά του business της επιτυγχάνοντας:

 

  • 47% ανάπτυξη της πλατφόρμας HANA σε ετήσια βάση

 

  • 41% ανάπτυξη στις ΜμΕ (Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις)

 

  • 19% αύξηση στις Βάσεις Δεδομένων και την Τεχνολογία

 

  • 38% έσοδα από νέους πελάτες, επί των συνολικών εσόδων του 2015

 

Σχολιάζοντας την πορεία της εταιρεία ο Μάνος Ραπτόπουλος, COO South Europe, Μiddle East & Africa, δήλωσε ότι παρά την οικονομική συγκυρία, οι πελάτες της SAP Hellas ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους και συνέχισαν να επενδύουν προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι επιδόσεις τόσο στις μεγάλες επιχειρήσεις όσο και στις μικρομεσαίες ενώ παράλληλα η HANA   τέθηκε σε παραγωγική λειτουργία σε πολλούς οργανισμούς κάθε μεγέθους.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts