Αυξηση εσοδων το Β’ τριμηνο για τη Lenovo

Η Lenovo ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού του έτους που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017. Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στα 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια, μία αύξηση της τάξεως του 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και αύξηση κατά 18% σε σύγκριση με το πρώτο οικονομικό τρίμηνο. Συγκριτικά με το περασμένο τρίμηνο, η Lenovo παρουσίασε αυξήσεις εσόδων και στα τρία από τα βασικά της τμήματα – το Data Center Group, το Mobile Business Group και το PC & Smart Devices Group – επιβεβαιώνοντας πως η ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής τριών φάσεων αποδίδει και παράγει σταθερά βελτιωμένα αποτελέσματα από όλο το portfolio των προϊόντων της. Για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, τα έσοδα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 104 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας σημαντική ανάκαμψη από τις απώλειες του περασμένου τριμήνου.

 

Οι επιδόσεις ανά τμήμα

 

Σε συνέχεια του πιο ολοκληρωμένου λανσαρίσματος σε επίπεδο προϊόντων της ιστορίας του, που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο τρίμηνο, το Data Center Group (DCG) της Lenovo, υποστηρίχθηκε από μία ανανεωμένη δομή του καναλιού του και παρουσίασε αυξήσεις εσόδων σε σύγκριση με το περασμένο έτος εκτός Κίνας, κυρίως στις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Με τα νέα τηλέφωνα Moto να αποδίδουν καλά στις βασικές αγορές, το Mobile Business Group της Lenovo παρουσίασε βελτιώσεις εσόδων σε σύγκριση με το περασμένο έτος, με ισχυρό momentum πωλήσεων στην Δυτική Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Λατινική Αμερική, και απέφερε συνολική αύξηση εσόδων για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο.

 

Το PC/Smart Devices Group της Lenovo, ήταν επίσης κερδοφόρο σε όλες τις αγορές, με ιστορικό υψηλό στο μερίδιο αγοράς της τάξεως του 21,3% στις περιοχές Ευρώπη/Μέση Ανατολή και Αφρική. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου λάνσαρε το Star Wars: Jedi Challenges, μια νέα συνεργασία AR με την Disney και γιόρτασε την 25η επέτειο από το λανσάρισμα του εμβληματικού ThinkPad, στο κλείσιμο του τριμήνου.

 

Συνεργασία με τη Fujitsu

 

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι η Lenovo οριστικοποίησε τη συμφωνία για το joint venture με την Fujitsu, όπου οι δύο εταιρείες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους – αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Fujitsu στις παγκόσμιες πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών, το R&D και την παραγωγή- σε συνδυασμό με την  παρουσία της Lenovo σε παγκόσμια κλίμακα. Καθώς η Lenovo εξακολουθεί να επιδιώκει ευκαιρίες υψηλής ανάπτυξης και νέες συνεργασίες, κυρίως σε βασικές αγορές, η συγκεκριμένη συνεργασία με τη Fujitsu θα ενισχύσει την ηγεσία της Lenovo στα PC σε παγκόσμιο επίπεδο και θα βοηθήσει στην συνεχόμενη κερδοφόρα ανάπτυξη.

Related Posts