Ανδρεας Ξηροκωστας: Στη SAP επενδυουμε στους συνεργατες

Στο δίκτυο συνεργατών και τις σχέσεις με τους πελάτες αποδίδει η διοίκηση της SAP Hellas την εξαιρετική πορεία της θυγατρικής του γερμανικού κολοσσού στο χώρο της πληροφορικής, κατά τη διάρκεια και της φετινής, εξαιρετικά δύσκολης για ολόκληρη την ελληνική οικονομία, χρονιάς.

 

«Οι σχέσεις που έχουμε με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας είναι μακροχρόνιες και δεν είναι ευκαιριακές» σημειώνει στο biztech.gr ο Ανδρέας Ξηρόκωστας, εμπορικός διευθυντής της SAP για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα. «Η κατάσταση τη φετινή χρονιά ήταν γεμάτη εναλλαγές, με τρεις εκλογικές διαδικασίες, κλειστές τις τράπεζες και την φορολογία να αυξάνεται και πρακτικά η θετική τάση που υπήρχε στο τέλος του 2014 να έχει πλέον ανατραπεί» επισημαίνει ο κ. Ξηρόκωστας. «Η αβεβαιότητα ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα, αλλά παρ’ όλα αυτά καταφέραμε να αυξήσουμε το πελατολόγιό μας και τα έσοδά μας» σπεύδει να προσθέσει το υψηλόβαθμο στέλεχος της SAP, σημειώνοντας ότι στην Ελλάδα το 50% των εσόδων προέρχεται από υφιστάμενους πελάτες και το υπόλοιπο 50% από νέες συνεργασίες! Οι νέοι πελάτες είναι, κυρίως, ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες που αναζητούν στην τεχνολογία τα εργαλεία εκείνα που θα τις βοηθήσουν να εξελιχθούν.

 

«Αυτό που πρέπει να τονισθεί είναι πως οι πελάτες μας επέλεξαν να συνεχίσουν να υλοποιούν τα επενδυτικά πλάνα, στα οποία είχαν ήδη καταλήξει, με το βάρος των επενδύσεων να έχει πέσει πλέον σε καθετοποιημένες λύσεις» τονίζει ο κ. Ξηρόκωστας, ο οποίος εκτιμά πως οι πελάτες έχουν κατανοήσει τη στρατηγική της SAP και το γεγονός ότι ο γερμανικός κολοσσός του λογισμικού δεν δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο χώρο του ERP.

 

Cloud & SAP

 

«Πλέον έχουμε εξελιχθεί σε μία εταιρεία τεχνολογίας που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο cloud, το οποίο δεν είναι απλώς μία μόδα της εποχής αλλά έχει έρθει για να μείνει» τονίζει ο εμπορικός διευθυντής της SAP. Η συνέντευξη με τον κ. Ξηρόκωστα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του SAP Run Simple Tour, όπου σε ένα ειδικά διαμορφωμένο φορτηγό (Run Simple Truck), οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δουν τη νέα γενιά λύσεων της SAP, η οποία αξιοποιεί τις δυνατότητες του cloud προσφέροντας ταχύτητα και ευελιξία σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς.

 

«Οι λύσεις λογισμικού αποκτούν πλέον μία άλλη λογική και σταδιακά οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αποδέχονται την προσέγγιση των λύσεων πληροφορικής ως υπηρεσία» σημειώνει ο κ. Ξηρόκωστας.

 

Όσον αφορά την αποδοχή του cloud από τις ελληνικές επιχειρήσεις, το στέλεχος της SAP σημειώνει ότι στην αρχή υπήρχε μεν ένας προβληματισμός αναφορικά με την ασφάλεια των δεδομένων, αλλά αυτή η ανησυχία έχει αρχίσει να ξεπερνιέται. «Πλέον, οι ελληνικές επιχειρήσεις αρχίζουν να κατανοούν ότι η τεχνολογία είναι κάτι που χρειάζονται» αναφέρει ο κ. Ξηρόκωστας, προσθέτοντας ότι σε αυτή την στροφή έχει βοηθήσει και η κρίση. «Η ατζέντα έχει αρχίζει πλέον να αλλάζει», επισημαίνει.

 

Δίκτο συνεργατών

 

Για τον κ. Ξηρόκωστα και τη SAP, το δίκτυο των συνεργατών είναι πολύ σημαντικό. «Ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας οφείλεται στους συνεργάτες μας που είναι ιδιαίτερα ικανοί και σπεύδουν να συνεπενδύσουν μαζί με εμάς» σημειώνει το στέλεχος της SAP. Στην Ελλάδα, η γερμανική εταιρεία έχει περίπου 10-12 συνεργάτες, οι οποίοι έχουν επιλεγεί με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια.

 

«Αναζητούμε διαρκώς νέους συνεργάτες και το δίκτυο πρακτικά δεν σταματά να επεκτείνεται, από τη στιγμή που οι λύσεις μας επεκτείνονται» σημειώνει ο κ. Ξηρόκωστας, σπεύδοντας να προσθέσει ότι για να ενταχθεί ένας νέος συνεργάτης στο δίκτυο θα πρέπει να τηρεί τα αυστηρά κριτήρια της SAP.

 

Παράλληλα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει σταδιακά στρατηγικές συνεργασίες με ελληνικές εταιρείες, κυρίως από το χώρο των startups, οι οποίες δεν αφορούν μόνο την Ελλάδα αλλά μία ολόκληρη περιοχή. «Οι συνεργασίες με τα startups είναι κάτι που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα» επισημαίνει ο κ. Ξηρόκωστας.

 

Επόμενη χρονιά

 

Όσον αφορά το 2016, ο βασικός στόχος είναι η άμεση εξάπλωση των λύσεων της SAP που βασίζονται στην πλατφόρμα HANA. «Αναμένουμε ένα μεγάλο κύμα εγκαταστάσεων σε νέους αλλά και παλιούς πελάτες, καθώς όλοι είναι εντυπωσιασμένοι από τα οφέλη και τη μείωση του κόστους που προσφέρουν οι λύσεις του Suite for HANA», επισημαίνει ο κ. Ξηρόκωστας,, ο οποίος εκτιμά ότι μέσα στην επόμενη τριετία όλοι οι μεγάλοι πελάτες της SAP θα έχουν ολοκληρώσει τη «μετάβασή» τους στη νέα πλατφόρμα.

Related Posts