Αλλαγη ηγεσιας στο mobile business της Samsung

Οι λανθασμένες εκτιμήσεις για τη ζήτηση των Galaxy S6 edge και Galaxy S6 ήταν, σύμφωνα με Kορεάτες αναλυτές, η αιτία πίσω από την καρατόμηση του επικεφαλής του mobile business της Samsung, J.K. Shin, και την αντικατάστασή  του από τον μέχρι πρότινος επικεφαλής του mobile research and development D.J. Koh.

 

Συγκεκριμένα, ο J.K. Shin φέρεται να υποεκτίμησε τη ζήτηση για το ακριβότερο Galaxy S6 edge, ενώ ταυτόχρονα υπερεκτίμησε την ανταπόκριση που θα είχε από τους καταναλωτές το «φθηνό» Galaxy S6 με την επίπεδη οθόνη. Σαν αποτέλεσμα το μείγμα των δύο συσκευών στην αγορά αποδείχθηκε λανθασμένο, γεγονός που αποτυπώθηκε στα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου. Σύμφωνα με την IDC, ενώ η Samsung πούλησε 6% περισσότερα smartphones από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, 84,5 εκατομμύρια τεμάχια, τα κέρδη της ήταν μειωμένα.

 

Στην παρούσα χρονική περίοδο η παραπάνω εξέλιξη θεωρείται απαράδεκτη για τη Samsung, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της στα smartphones, ρίχνοντας μεγαλύτερο βάρος στις premium συσκευές. Η συγκεκριμένη επιλογή φαντάζει μονόδρομος για τη Samsung – και όχι μόνο – αφού η εδραίωση στην παγκόσμια αγορά των Κινέζων κατασκευαστών δεν αφήνει πολλά περιθώρια κέρδους στους παραδοσιακούς κατασκευαστές, στις low και medium κατηγορίες των smartphones.

Related Posts