Ερευνα: Η εμπιστοσυνη το βασικο κριτηριο επιλογης προμηθευτη

Πρόσφατη έρευνα της SAP δείχνει ότι τρεις στις τέσσερις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τους προμηθευτές λύσεων πληροφορικής και τεχνολογίας ως ζωτικής σημασίας εργαλείο για την επιχείρησή τους. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν προμηθευτές τεχνολογίας για συμβουλευτικές υπηρεσίες (76%), για καθοδήγηση σχετικά με τα στοιχεία της αγοράς (79%) και για πρόβλεψη αναγκών και ρίσκων (76%).

Σύμφωνα με την έρευνα επιχειρηματικών συνεργασιών που διεξήχθη από τη SAP, στην οποία συμμετείχαν 300 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και 300 στη Γερμανία, διερευνήθηκαν  οι συναισθηματικοί και διανοητικοί παράγοντες οι οποίοι οδηγούν σε αυτές τις συνεργασίες. Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αντιπροσώπευαν ποικίλες βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματικών υπηρεσιών, των προϊόντων καταναλωτικών προϊόντων, του λιανικού εμπορίου, του χονδρικού εμπορίου και της μεταποίησης.

 

Σημαντικές οι διαπροσωπικές σχέσεις

 

Τα χαρακτηριστικά που προέκυψαν προσομοίαζαν αυτά μίας διαπροσωπικής σχέσης: πάνω από τα τρία τέταρτα (80%) των διευθυντών  που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι η εμπιστοσύνη και η πολιτισμική προσαρμογή, εν συγκρίσει με την εξοικονόμηση του κόστους, ήταν αδιαμφισβήτητα πιο σημαντικά κριτήρια για την επιλογή συνεργασιών.

 

Άλλα σημαντικά βασικά στοιχεία της μελέτης είναι τα εξής:

•  Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι η επιχείρησή τους στοχεύει στη μακροπρόθεσμη διατήρηση της σημαντικότερης εταιρικής σχέσης στον τομέα πληροφορικής και τεχνολογίας. Υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους βασίζεται περισσότερο στην επένδυση σε έναν αξιόπιστο προμηθευτή παρά στην επένδυση στην τεχνολογία καθαυτή.

 

•  Οι συμμετέχοντες αναφέρουν ότι η συνεργασία (70%), η ειλικρίνεια (81%) και η ανοικτή επικοινωνία (78%) σχετικά με τις βέλτιστες και μη πρακτικές , αποτελούν κρίσιμους παράγοντες κατά την επιλογή ενός προμηθευτή τεχνολογίας.

 

•  Περισσότερα από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων θεώρησαν ότι οι επιτυχημένες επιχειρηματικές σχέσεις συνέβαλαν στη διευκόλυνση της ανταλλαγής γνώσεων.

 

 

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι σημερινές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αλλάζουν τον τρόπο μέτρησης της απόδοσης της επένδυσης.Δρ. Avan Jassawalla, καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.

 

Συμπεράσματα

 

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι SMBs σήμερα, αναζητούν συνεργάτες τεχνολογίας και όχι απλώς προμηθευτές τεχνολογικών υπηρεσιών. Για να διασφαλιστεί ότι αυτές οι μακροπρόθεσμες σχέσεις θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη τόσο τεχνολογικά όσο και πολιτιστικά, οι προμηθευτές οφείλουν να αναπτύξουν όχι μόνο τις δεξιότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις που αναπτύσσουν με τους πελάτες τους.

Related Posts